Doporuceni

Svařím bránu. Prosím o sdělení průřezu profilové trubky: Home.

Udělám křídlová vrata do plotu.
Otvor je 3.4 m, po okrajích jsou sloupky z profilu 80×80, vysoké 235 cm.
Chci svařit rám brány z vlnité trubky a pokrýt ji vlnitým plechem.

Otázka – jakou trubku použít pro rám?

Přemýšlím o tom, že vezmu 60x30x2 mm a svařím obdélník s jednou úhlopříčkou.
Pochybuji – nepřijde vám to trochu tekuté?
Když vezmeme řekněme 60x40x3, tak o tom pochybuji – nebude to příliš těžké?
Neplánuji udělat horní propojku mezi sloupy, abych ponechal možnost najet na místo vybavení.

A ano, navazující otázka: jaké mezery mám nechat? Sloupky jsou přivařeny ke společnému rámu plotu a neměly by se příliš ohýbat. Ale půda je hlinitá, tak nevím.

18-4-2018 16:57 Parel
Co doporučuje YouTube?
18-4-2018 17:05 zubrilov
Mám 40*25, šířka otvoru 4 metry, v jednom křídle je zapuštěná brána, výplň dvacet prken.
18-4-2018 17:12 Прохожий

Bral bych to tlustší. Pokud jsou nosné sloupky zakopány normálně a „nechodí“, hmotnost brány není kritická. Nemohu vám říci o mezerách – záleží na konkrétním designu. Bránu mám přibližně stejnou, mezera mezi křídly je 1-1,5 cm.Různá mezera je způsobena tím, že brána je mírně „stažena“ plotem, který se mrazem stahuje. V létě je mezera menší,v zimě větší.Ale boční sloupky mám svařené s plotem do jedné konstrukce.

18-4-2018 18:58 HARON
50 na 25, stěna 2-2,5. Jsou tam větší mezery, bude to všechno určitě procházka.
18-4-2018 19:10 Sobol’
Původně napsal zubrilov:

Mám 40*25, šířka otvoru 4 metry

Je torzní tuhost v pořádku? nelezou?
18-4-2018 20:17 RTDS
“. Otázkou je, jakou trubku na rám použít. »

Vyrobil jsem si vlastní křídlové brány pro vjezd auty do své dachy ze stejného profilu jako klády na plot – 20×40. A nic tlustšího tam není potřeba.
Dvoje dveře svaříte do čtverce, v každém je kříž a na straně, kde jsou panty, pár šátků.
Přišroubujete list vlnité lepenky a je to.
Nic tlustšího nepotřebuješ.
Vše je pevné a stabilní.

Na střední vodorovnou tyč „kříže“ přivaříte kus půlpalcové trubky – mají šroub ve tvaru L vyrobený z tyče.
Na spodních rozích – totéž, jsou dvě západky ve tvaru L. Aby se nezavírala ve větru, když je brána otevřená, a aby při zavřeném větru nechrastila.
Do země pod branou vykopete pár cihel s dírami – do nich se vloží šrouby.

18-4-2018 20:22 carrier

Vzal bych stejnou trubku jako u špalků. Čím lehčí, tím lepší. A zpevnila bych to diagonálami a šátky. Je lepší uvařit celý plátýnko přímo na místě, pak ho nakrájet.

18-4-2018 20:24 wink

Stejný problém je, že potřebujeme svařit bránu, je připraven úhelník 63. Co tedy s výkresem udělat? Prostě nechci prostěradlo. Číňané teď neplácají nejrůznější kované prvky.

18-4-2018 21:26 Ded Mazay

Přečtěte si více
Jaký kabel je potřeba k připojení domu k elektrické síti

Možná jsou lepší posuvné? Kyvné chrastí větrem a hlína každé jaro vystrčí sloupky jinak, takže se šroub neudeří.

18-4-2018 22:23 Lukoviy

Samozřejmě je lepší jít na chatu přítele s elektromotorem. V zimě bylo příliš horko, přepnul na manuální režim, aby motor neshořel. otevřené a uzavřené dohromady – bylo nereálné vidět jednu osobu

I když mám podezření, že něco podělal

18-4-2018 22:26 Legioner1976
hlína bude každé jaro trčet sloupy jinak

Již delší dobu jsou pilíře ve spodní (podzemní) části svařeny dvěma trubkami. A zapomenou na párty. Takto vařím všechny brány

18-4-2018 22:44 Пасека

Původně napsal Ded Mazay:

Možná jsou lepší posuvné? Kyvné chrastí větrem a hlína každé jaro vystrčí sloupky jinak, takže se šroub neudeří.

Posuvné jsou drahé, je potřeba pod ně nalít podpěrný podstavec 2x2x0,5m a vybavení – válečky a trubka stojí od 30tis.
Chci udělat i kyvné, akorát z trubky 60x30x2 mm, vyztužím trubkou 50x25x1,5 s příčníky a po stranách, vykopal jsem sloupky 80x80x2,5 na 1,80 m. Je lepší nastavit mezery na 10 mm.

18-4-2018 23:15 HARON

Posuvné jsou drahé, je potřeba pod ně nalít podpěrný podstavec 2x2x0,5m a vybavení – válečky a trubka stojí od 30tis.
Chci udělat i kyvné, akorát z trubky 60x30x2 mm, vyztužím trubkou 50x25x1,5 s příčníky a po stranách, vykopal jsem sloupky 80x80x2,5 na 1,80 m. Je lepší nastavit mezery na 10 mm.

To je jisté, základ pro posuvné dveře potřebuje dvě kostky značkového betonu, pokud je otvor deset metrů. Vozidlo má velmi úzký otvor – stačí malý základ a jednoduché vedení s válečky, motor bude také levný, s rezervou i v chladném počasí.

18-4-2018 23:17 Wolf5862007

Posuvné jsou drahé, je potřeba pod ně nalít podpěrný podstavec 2x2x0,5m a vybavení – válečky a trubka stojí od 30tis.

Jednou jsem koupil sadu na posuvné brány, nebyla tak drahá, pod desku se dá dát blok FBS 60.

18-4-2018 23:18 HARON
Legioner1976:

Již delší dobu jsou pilíře ve spodní (podzemní) části svařeny dvěma trubkami. A zapomenou na párty. Takto vařím všechny brány

Pokud to uděláte jako na obrázku, je to velmi spolehlivé, ale náklady budou.

18-4-2018 23:24 Legioner1976
HARON:

Pokud to uděláte jako na obrázku, je to velmi spolehlivé, ale bude to něco stát.

Udělal jsem to, ale bez betonu. I když je někde malá neplecha, dokonale se zavírají a otevírají

18-4-2018 23:26 Legioner1976
To jsou další tři profily
18 4:2018 Maxim V
jen z trubky 60x30x2 mm, vyztužím trubkou 50x25x1,5 s příčníky a po stranách,

Nemluv nesmysly. Mám bránu z profilu 40X20 – bez jakékoliv výztuže – a je to nadměrně pevná brána.

18-4-2018 23:31 Legioner1976

Nemluv nesmysly. Mám bránu z profilu 40X20 – bez jakékoliv výztuže – a je to nadměrně pevná brána.

Přečtěte si více
Lze houby skladovat v mrazáku 2 roky. Houbová říše: jak dlouho uchovat lesní úrodu – Telegraph

Přesně tak! Je lepší udělat sloupky silnější, aby se neprohýbaly. To platí v případě, že neexistuje žádný odnímatelný horní příčník

19-4-2018 00:07 Пасека

Maxim V původně napsal:

Mám bránu z profilu 40X20 – bez jakékoliv výztuže – a je to nadměrně pevná brána.

Rozpětí mám 5 metrů, od 40×20 brána bude chodit. A už jsem koupil trubky 60×30, zbývá jen svařit křídla.

19-4-2018 00:08 HARON
Legioner1976:

Udělal jsem to, ale bez betonu. I když je někde malá neplecha, dokonale se zavírají a otevírají

Samozřejmě je to ideální – celý rám se pohybuje a ne sloupky samostatně. Bránu mi předělali, byla prověřená časem – sloupky se malinko pohnuly, ale v zimě i v létě se zavíraly a otevíraly, bez propojek dole nebo nahoře. Instalovali nový, pilíře byly stejné – měly kovové profily, které spočívaly na chodníku. Všechno! Ukázalo se, že stačilo – chodník se v zimě o pár milimetrů nafoukne, přitlačí profil připevněný k betonovému sloupku a vychýlí ho tak, že se jazýček zámku těsně zasekne.

19-4-2018 00:28 wink

O co se hádáte brána má dvě dělové roury (průměr 120, tloušťka stěny 15-20 mm nízkolegovaná nebo nízkolegovaná ocel) ve spodní části je betonový nosník s výztuží 20 mm, nosník o průřezu z 40/50.trubky jsou cihlové.Záložky jsou uvolněné na pantech.Rodiče to dělali dvacet let,úhel brány 63 plech 5mm.a zima léto mezera nechodí.

19-4-2018 00:34 Пасека

Původně napsal wink:

brána má dvě dělové roury (průměr 120, tloušťka stěny 15-20 mm nízkolegovaná nebo nízkolegovaná ocel) ve spodní části je betonový nosník s výztuží 20 mm, nosník o průřezu 40/50. trubky jsou z cihel, záložky jsou uvolněny na pantech.

Jsou nějaké fotky? Nechápal jsem, kde vzít zbraně.
19-4-2018 00:36 wink

Posuvné jsou drahé, je potřeba pod ně nalít podpěrný podstavec 2x2x0,5m a vybavení – válečky a trubka stojí od 30tis.
Chci udělat i kyvné, akorát z trubky 60x30x2 mm, vyztužím trubkou 50x25x1,5 s příčníky a po stranách, vykopal jsem sloupky 80x80x2,5 na 1,80 m. Je lepší nastavit mezery na 10 mm.

Levně jsem asi před dvaceti lety vařil pro přátele na zahrádkách.Věčný problém s místem.Minus ten KAMAZ se s ním nedá jezdit.Ale je to často nutné?Nejdražší část jsou videa 1000 max. umím vyhoďte diagram. Požádám kenty o fotku. Zdá se, že pár stále chodí do zahrad.

19-4-2018 00:39 HARON
mrkat:

Levně jsem asi před dvaceti lety vařil pro přátele na zahrádkách.Věčný problém s místem.Minus ten KAMAZ se s ním nedá jezdit.Ale je to často nutné?Nejdražší část jsou videa 1000 max. umím vyhoďte diagram. Požádám kenty o fotku. Zdá se, že pár stále chodí do zahrad.

Drahé nebo levné – můžete se rozhodnout po kontaktování společnosti brány. Zvažoval jsem opravdu jen ty s pohonem, ty houpací byly asi o třetinu dražší.

Přečtěte si více
5 poruch hlavního výměníku tepla. Když je potřeba výměna a při opravě výměník tepla bude stačit.

19-4-2018 00:40 wink
Včelín:

Jsou nějaké fotky? Nechápal jsem, kde vzít zbraně.

Pistole jsou místní název. Trubky s tloušťkou stěny 20 mm jsou však olejové. Je těžké je instalovat, jsou příliš těžké

19-4-2018 00:58 Пасека

Původně napsal wink:

Pistole jsou místní název. Trubky s tloušťkou stěny 20 mm jsou však olejové. Je těžké je instalovat, jsou příliš těžké

Nikde je nelze sehnat, leda na kovové recepci.
19-4-2018 01:16 wink
Včelín:

Nikde je nelze sehnat, leda na kovové recepci.

Ano, pravděpodobně. Viděl jsem sloupy v Leroy, odnesu je s paží, ale fungují a fungují, otázka je kolik? Rychlost koroze je 0.2-03 mm za rok.

19-4-2018 01:31 CMS-UA
Legioner1976:

Již delší dobu jsou pilíře ve spodní (podzemní) části svařeny dvěma trubkami. A zapomenou na párty. Takto vařím všechny brány

Soudě podle obrázku – přes prdel?

19-4-2018 08:49 RTDS

Aby brány nechodily.
Dvě trubky, které jsou základem, sloupky brány – na jejich koncích jsou přivařeny dva ocelové plechy – můžete je oříznout do kulatého nebo čtvercového tvaru. Asi pět ocelových.
Za prvé, chrání před dešťovou vodou stékající do pilíře. A za druhé jsou k nim následně přivařeny dva šrouby M10-12
Přes tyto šrouby s vyvrtanými otvory se umístí profilová lišta 20×40 stojící na okraji (můžete je přišroubovat pomocí pár matic – lepší než křídlové matice. Nebo je nemusíte šroubovat)
A přece!
Pod lištou zajíždí osobní auto a pokud potřebujete projet nákladním autem se stavebním materiálem, lze ji snadno odstranit.

Už jsem takhle udělal dvě brány – vše v pořádku.

19-4-2018 09:04 Legioner1976
CMS-UA:

Soudě podle obrázku – přes prdel?

Vzal jsem obrázek z Tyrnetu, abych to v podstatě ukázal. Nevím, proč se zrcadlí

19-4-2018 09:07 Legioner1976

RTDS:
Aby brány nechodily.
Dvě trubky, které jsou základem, mají na svých koncích přivařené dva ocelové pláty – můžete je oříznout do kulatého nebo čtvercového tvaru. Asi pět ocelových.
Za prvé, chrání před dešťovou vodou stékající do pilíře. A za druhé jsou k nim následně přivařeny dva šrouby M10
Přes tyto šrouby se umístí profilová lišta 20×40 stojící na hraně (můžete je nahoře přišroubovat pár maticemi – lepší než křídla. Nebo je nemusíte šroubovat)
A přece!
Pod lištou zajíždí osobní auto a pokud potřebujete projet nákladním autem se stavebním materiálem, lze ji snadno odstranit.

To je dobrá země, kterou máte. Poprvé mi udělali to samé, na jaře se přisál jeden sloupek s límcem, musel jsem ho podebatovat. dokud jsem nesvařil oba sloupky do jednoho rámu, pořád jsem se trápil

19-4-2018 09:09 Legioner1976
HARON:

Samozřejmě je to ideální – celý rám se pohybuje a ne sloupky samostatně. Bránu mi předělali, byla prověřená časem – sloupky se malinko pohnuly, ale v zimě i v létě se zavíraly a otevíraly, bez propojek dole nebo nahoře. Instalovali nový, pilíře byly stejné – měly kovové profily, které spočívaly na chodníku. Všechno! Ukázalo se, že stačilo – chodník se v zimě o pár milimetrů nafoukne, přitlačí profil připevněný k betonovému sloupku a vychýlí ho tak, že se jazýček zámku těsně zasekne.

Přečtěte si více
Jak připravit švestky na zimu?

Mně to tak nevyšlo. Sloupy nikde nespočívaly, ale každý rok bylo jedno stsuko tak nasáté, že spadl prodejní límec.

19-4-2018 09:29 RTDS

Původně napsal Legioner1976:

To je dobrá země, kterou máte. Poprvé mi udělali to samé, na jaře se přisál jeden sloupek s límcem, musel jsem ho podebatovat. dokud jsem nesvařil oba sloupky do jednoho rámu, pořád jsem se trápil

Pozemek je typický, nedaleko Moskvy.
Všechny sloupky (oplocení i brána) jsou vykopané v metrové hloubce a zabetonované. .

19-4-2018 09:33 Пасека
Původně napsal RTDS:

Všechny sloupky (oplocení i brána) jsou vykopané v metrové hloubce a zabetonované.

Vykopal jsem 180 cm, trčí metr, zkontrolovali jsme, všechny ploty sousedů jsou po 5 letech křivé. Musel jsem vzít 4 metrové tyče.

19-4-2018 10:03 RTDS

V naší oblasti (východní Moskevská oblast, přibližně 40 km od moskevského okruhu) je metr více než dost. Všechny mají ploty, brány a další sloupky, které jsou rovné a nevyčnívají.

To však nevadí – topstarter má svou vlastní geografii, myslím, že zjistí hloubku kopání.
Jediné, co mohu zopakovat, je, že není potřeba vyrábět brány ze silných profilů a rohů. Jak váha, tak cena.
20×40 stačí MIMOŘÁDNĚ na kyvné brány auta pod vlnité plechy.

19-4-2018 10:15 Пасека

Původně napsal RTDS:

V naší oblasti (východní Moskevská oblast, přibližně 40 km od moskevského okruhu) je metr více než dost. Všechny mají ploty, brány a další sloupky, které jsou rovné a nevyčnívají.

Hlavní půdou je písek, písčitá hlína nebo jíl. Směr je vedlejší. Musíte se zarýt hluboko do hlíny. Stačí metr písku.

19-4-2018 10:38 zubrilov
Je torzní tuhost v pořádku? nelezou?

Ne, stojí už dvanáct let – všechno je v pořádku.
20-4-2018 07:06 klopyara

Brána 4×2 se zapuštěnou brankou, dvoukřídlá, kyvná ven. Rám brány je profilová trubka 60×40, všechny vnitřní překlady jsou 40×20. Horní překlad je snímatelný 60×40. Sloupky 80×80. Centrální upevnění nahoře a dole otočením páky (např. na nákladních automobilech) Mezera 10 mm, od zvědavých očí zevnitř Roh z lakované pozinkované oceli je k trhlinám připevněn samořeznými šrouby.Zatížení větrem dobře drží díky středové svěrce.



Hloubka otvorů pro podpěry se provádí pod hloubkou zamrznutí půdy ve vašem regionu, stejně jako u základů budov.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button