Převodový olej pro řetěz pily je možný: Domácnost
Řekněte mi, že převodový olej je prakticky nový (po opětovné montáži převodovky musíte po 10 7 km vyměnit olej za nový). jeho XNUMX litrů. Dá se použít v nádrži na řetěz motorové pily? Není ucpané přívodní čerpadlo k řetězu?
14-10-2011 12:43 Mikhai
Nestojí to za to, protože. z hlediska viskozity neprojde.
14-10-2011 13:46 langutai
Děkuji, to jsem si myslel, takže to naliji jako speciální, které prodávají na řetěz. a dát to (olej) na sloupky na impregnaci To je lepší než leštěnka motoru.
.
14 10:2011 nejlepší kamarád
Nalévám prádlo. Vyjde to levněji.
14-10-2011 14:18 langutai
co je proplachovací olej?
14 10:2011 Postoronním V
Ale respektovaný M Paul doporučoval převodový olej na mazání řetězu. Alespoň v klidu.
14-10-2011 14:22 langutai
popravdě pilu moc často nepoužívám, letos snad 7x za sezónu a nespálila pět litrů benzínu. takže šetřit na správném řetězovém oleji mi moc nevyhovuje.
pila Makita DKS 401 40
14-10-2011 14:23 HARON
14 10:2011 nejlepší kamarád
co je proplachovací olej?
Olej na proplachování motoru při výměně starého.
14-10-2011 14:48 langutai
Ano, je to relevantní, pokud přecházíte na nový.
14-10-2011 14:55 13mm
Řetěz a ozubená kola nejsou převodovka?
14 10:2011 nejlepší kamarád
Na jiném fóru jsem četl: „Profesionálně pracuji s motorovými pilami. Ve svých 4 klidech (180, 192, 361, 660) nalévám běžný nejlevnější olej. m88 v Auchanu za 330 rublů za 5 litrů.
Jediná věc je, že v chladném počasí se olej stává viskózním a při startování pomalu proniká do pneumatiky. trvá to hodně času, než se zahřeje. V tomto případě naliji původní na řetězy na 1000 4 rublů na 192 litry. a pouze pro šetrnou XNUMX pilu. Pomáhá a je znatelný. a zbytek jen naředím trochou benzínu na kapalinu.“
15-10-2011 01:03 Калюня
Letecký MS Bez problémů (minerální olej)!
15-10-2011 01:21 x32
Původně napsal HARON:
Naleji jakékoli
+1 kdyby to bylo jen tekuté. pila – kurva. a všichni, které znám, sypou to samé. jak již bylo řečeno, možnosti mohou být v mrazu. pak nalijte něco řidšího. jinak žádný rozdíl, absolutně
15-10-2011 02:33 Калюня
Souhlasím, hlavní věcí je nepoužívat zadržení!
15-10-2011 14:47 Crab12
na mazání řetězu – IMHO, proč se obtěžovat nalévat. 10 let starý oleomak – normální let.
Stále není potřeba zkoušení.
15-10-2011 15:09 Šedý Potz
v létě – polosyntetika se používá k vypouštění motoru auta, prochází se přes všechny druhy hadrů na filtraci V zimě, pokud není dostatek “tekutosti” – nějaká pila speciální na pneumatiky, zelená jako šmouha.
16-10-2011 04:38 Strelezz
V lese lidé sypou všechno až do odpracování. V mrazu používají motorovou naftu.
16-10-2011 15:54 Micro
Také sypu vše, co mi přijde pod ruku.
16-10-2011 16:18 алхимик
Jednou jsem nalil minerálku Lukoil – pila začala při nečinnosti chcát olejem, no, zašroubovat a v mrazu byla převodovka hustá kvůli zkurvenému oleji, zadřelo se řetězové kolo. fpesdu
16-10-2011 16:23 ZavGar
Původně napsal Kalyunya:
MS-20 lze řezat nožem za studena.
MS-8p TS pravděpodobně nikde nenajdete.
Původně napsal 13mm:
Řetěz a ozubená kola nejsou převodovka?
Automatická převodovka je také převodovka.
Nelijí se tam však TM-5-18, nigrol a MT-16p
Je nutné vzít v úvahu zatížení, rychlosti a teplotní podmínky.
Původně napsal Micro:
Také sypu vše, co mi přijde pod ruku.
Pokud vám nevadí častější výměna hnacích řetězů, pneumatik a řetězů, pak je úspora na speciálním drahém oleji výhodnější, než se snažit prodloužit životnost žehličky.
Co když jsou náhradní díly ve vnitrozemí těsné?
Mimochodem, obrátí někdo občas pneumatiku vzhůru nohama?
16-10-2011 16:37 HARON
Pokud vám nevadí častější výměna hnacích řetězů, pneumatik a řetězů, pak je úspora na speciálním drahém oleji výhodnější, než se snažit prodloužit životnost žehličky.
Co když jsou náhradní díly ve vnitrozemí těsné?
Mimochodem, obrátí někdo občas pneumatiku vzhůru nohama?
Jsou tu nějací opravdoví borci? 6 dní v týdnu po 12 hodin?
16-10-2011 16:38 алхимик
Původně napsal HARON:
Jsou tu nějací opravdoví borci? 6 dní v týdnu po 12 hodin?
ne, pouze spinnery
16-10-2011 21:32 Crab12
Nechybí ani vyšívačky. Ale v jiné sekci
16-10-2011 22:41 DIZZI
Původně napsal HARON:
Jsou tu nějací opravdoví borci?
Kdysi jsem pracoval na začátku 90. let 12 hodin, nikdo nepracuje, není v kanceláři utřít si kalhoty, nedej bože, že stačí 6 hodin, zvlášť v zimě
16-10-2011 22:48 Crab12
Nyní je jasné, proč v Karélii nejsou žádné lesy
16-10-2011 23:07 Harpushtak
Na zahradě byl sud I50a, lilo, lilo a lít bude.
16-10-2011 23:38 алхимик
Původně napsal Crab12:
Nyní je jasné, proč v Karélii nejsou žádné lesy
17-10-2011 00:18 Crab12
No, o čem to mluvím? Proč tedy Dizzy zamořil lesy metodou čtvercového hnízda? šachista?
PS. Wofko, dnes mi dali kus uzeného medvědího masa z blízkosti Pudozh. Jím s ní, má drahá.
ZZY Děkuji za zelenou tekutinu v tmavé misce. Zachránila nás v náš poslední den.
17-10-2011 14:02 Karabas Barabas
Pokud je olej, který jde na řetěz, v pořádku. Už sezonu jsem se nedostal k tomu, abych pumpu rozebral a nehledal poruchu, takže to naliju přímo na pneumatiku, která je po ruce, když mám chuť něco uříznout.
17-10-2011 15:24 HARON
Původně napsal DIZZI:
Kdysi jsem pracoval na začátku 90. let 12 hodin, nikdo nepracuje, není v kanceláři utřít si kalhoty, nedej bože, že stačí 6 hodin, zvlášť v zimě
No, nevím, jak je to v kanceláři. ale účtují nám 12 a je to levné, ale práce to není snadná. a soudě podle případů mizení hektarů lesa káceli a převáželi nepřetržitě
17-10-2011 15:28 DIZZI
Dnes si možná hrají s útočníky a kombajny, ale za starých časů s Uralem to bylo 12 hodin.
17-10-2011 16:47 алхимик
Původně napsal Crab12:
ZZY Děkuji za zelenou tekutinu v tmavé misce. Zachránila nás v náš poslední den.
Ano? Je to otrava? Sasha támhle na Kamčatce se málem otrávil – tvůj alkoholik mluví nechutně, pojďme na to hned))))
Vraťte knihu o ptácích))) je to dárek od petrohradských lovců!)))
Původně napsal DIZZI:
Dnes si možná hrají s útočníky a kombajny, ale za starých časů s Uralem to bylo 12 hodin.
a je tam)
17-10-2011 16:50 Bambrik
12 ne, ale 8+ ano. Můj otec kácel dřevo v BAM. Posádky žily v tajze celé týdny – objem byl takový, že teď už nikdo nevěří, že je to skutečné. Prý je to pohádka.
Prak ve sněhu v zimě a krmení komárů a pakomárů v létě.
To vše je nyní v módě se slupky, uklidňujícími a kanadskými rohlíky. A pak bylo všechno úplně jinak.
Je pravda, že těch kácečů BAM mnoho nežije.
Ti, kteří pracovali při řezání a kácení dřeva, lze snadno poznat podle krku. Nejsou potřeba žádná houpací křesla.
19-10-2011 01:06 shooter001
Původně napsal langutai:
Řekněte mi, že převodový olej je prakticky nový (po opětovné montáži převodovky musíte po 10 7 km vyměnit olej za nový). jeho XNUMX litrů. Dá se použít v nádrži na řetěz motorové pily? Není ucpané přívodní čerpadlo k řetězu?
Nalil jsem přenos do McCullocha. Funguje to už 5 let. Pravda, v zimě nepiju.
19-10-2011 04:35 alex1
Nalil jsem převodovku, ale teď už ne – je to páchnoucí a po přepravě pily zůstává v kabině nechutný zápach této převodovky. Strojový olej má neutrální zápach.
Vyšlo to – před pěti minutami na něm běžel motor vašeho auta za milion rublů a vypustili ho a už to není olej, ale brusivo. Blouznit.
Speciální olej, který se v přírodě rozkládá Což se doporučuje. Pro negramotné je to slunečnicový olej nebo něco jemu blízkého.
Moje pila je 7 let stará, pneu i řetězová kola jsou původní, vše co pršelo jsem polil.
19-10-2011 09:16 DIZZI
Převodovka u některých pil je trochu tlustá, v klidných podmínkách se nemusí čerpat, zejména v zimě, těžba se nelije, ne kvůli abrazivu, pila se používá nejen na přípravu palivového dřeva, ale i na stavbu , srub vykácený pilou, do kterého se sype těžba, vypadá velmi nedbale. Slunečnice? to je nepravděpodobné, slunečnice zpolymeruje a rychle zničí jak převodovku, tak řetěz
19 10:2011 Postoronním V
Původně napsal DIZZI:
Převodovka u některých pil je trochu tlustá, v klidných podmínkách se nemusí čerpat, zejména v zimě, těžba se nelije, ne kvůli abrazivu, pila se používá nejen na přípravu palivového dřeva, ale i na stavbu , srub vykácený pilou, do kterého se sype těžba, vypadá velmi nedbale. Slunečnice? to je nepravděpodobné, slunečnice zpolymeruje a rychle zničí jak převodovku, tak řetěz
1. V Shtili (a s největší pravděpodobností v jiných pilách) se hustý olej velmi rychle ohřívá od běžícího motoru a stává se mnohem řidším. Ostatně bych rád poznamenal, že M. Paul (který převodovku na fóru již dávno doporučoval) profesionálně opravuje takovéto zařízení a motorové pily vč. Vlastně na jeho radu dělám právě to. Můj Shtil MC180 piluje bez problémů 8-9 let.
2. Slunečnicový olej (stejně jako mnoho jiných rostlinných olejů) je polovysychavý. Tito. takže nebude okamžitě polymerovat a bude pravidelně nahrazován jinou dávkou oleje. To znamená, že abyste pilu zničili, musíte ji naplnit a nepoužívat pilu po velmi dlouhou dobu. Není od věci mazat vysychajícími rostlinnými oleji. Mezi posledně jmenované patří lněné semínko, konopí a mák.
19-10-2011 10:35 langutai
. olivový? první roztočení. ,Řecký.
19-10-2011 11:20 DIZZI
No převodovku jsem si lil sám až letos v létě. Pravděpodobně se budete muset zaměřit na spotřebu oleje, pokud je příliš malá, zkontrolujte ji, nalijte více tekutiny

Ahoj všichni
Chlapi, řekněte mi, jaký olej kdo leje do pily, proč a jaký je dobrý olej.Je možné nalít do pily i běžný motorový minerální olej?
16 2022 мая
Sdílet:
Komentáře 66
Přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohli psát komentáře, klást otázky a účastnit se diskuse.

Jezdím Hyundai Getz
Řekněte mi dostupný syntetický olej pro řetězové pily se SKUTEČNÝmi schváleními: API TC, TISI, JASO FD.
Žádná korespondence – pouze současnost!

napište jakou pilu mám např. Friendship and the Ural a všechny ICE SSSR 2T Avtolom M8V dle jejich pasů jsou krmeny, ale v jiném poměru, jen pro zajímavost, návod na Friendship 60 najdete, tam budou naučí vás nejen koňské proporce, ale i čištění hroznými způsoby a na posledních stránkách je také recept na vaření konstalinu (praotec tuhého oleje) na plnění převodovky

Kompresor stále mám, naplnil jsem ho do motorového pluhu a oral zahradu)

Dvoudobé motory se vyznačují vysokým litrovým výkonem, zrychleným zdvihem pístu a silným zahříváním dílů. Proto jsou požadavky na vlastnosti technických kapalin pro 2- a 4-taktní motory odlišné.
Funkce oleje ve dvoudobém motoru
Ochrana kovových částí motoru před korozí.
Odvod tepla z třecích párů.
Prevence oděru.
Zvýšení odolnosti motoru proti opotřebení.
Vlastnosti proti tření, snížení hluku.
Požadavky na oleje pro dvoudobé motory
Zahradní technika, nářadí a motocykly se používají v různých klimatických podmínkách. Kvalita mazací kapaliny přímo ovlivňuje životnost a spolehlivost motorů ve ztížených podmínkách.
Dobrý 2T olej by měl mít následující vlastnosti:
úplné vyhoření bez tvorby koksu, popela nebo usazenin;
zachování vlastností v kontaktu s jinými ropnými produkty;
dobré rozpouštění a smíchání s palivem;
protioděrové, antikorozní, mazací vlastnosti při vysokých teplotách;
tekutost a čerpatelnost (tato vlastnost je důležitá pro zařízení se samostatným mazacím systémem: mopedy, skútry, přívěsné motory, sekačky na trávu atd.);
bezpečnost životního prostředí;
soulad s normami 2T a TC-W
Je přísně zakázáno používat automobilové oleje ve dvoudobých motorech.
Velké množství aditiv při spalování tvoří karbonové usazeniny a popel, což vede ke zrychlenému opotřebení motoru. Dvoutaktní motor vyčerpá svou životnost pouze při použití 2T motorového oleje.
Normy a charakteristiky
2T olej pro dvoudobé motory je určen pro vzduchem chlazené agregáty.
Výrobek je speciálně zbarven tak, aby byl rozeznatelný při smíchání s palivem. Nejčastěji jsou oleje červené nebo zelené, méně často modré. Barvivo neovlivňuje vlastnosti materiálu, je nutné pouze pro vizuální kontrolu. Oleje pro 2T motory jsou klasifikovány podle dvou mezinárodních specifikací: API a JASO.
Druhy materiálů podle API (American Petroleum Institute)
TA. Oleje pro pomaloběžné motory o objemu nejvýše 200 cm3 (generátory, sekačky na trávu).
TELEVIZE. Pro vysokootáčkové motory do 200 cm3 (řetězové pily).
TS. Oleje pro motory malých pozemních vozidel: skútry, sněžné skútry, skútry.
T.D. Produkt pro vodou chlazené motory (vodní skútry, čluny).
Klasifikace JASO (Japanese Automotive Standards Organization).
F.D. Bezdýmné motorové oleje se zlepšenými ekologickými vlastnostmi.
F.C. Bezdýmné motorové oleje splňující standardní požadavky pro použití v Japonsku.
FB. Produkty pro motory, které splňují minimální požadavky pro použití v Japonsku.
F.A. Oleje standardní kvality pro použití v rozvojových zemích.
Syntetická nebo minerální voda
Motorové oleje se vyrábějí z různých základních složek.
minerální. Základ je produktem rafinace ropy. Minerální kompozice jsou levné, ale náročné na provozní podmínky. Viskozita materiálů silně závisí na teplotě, aditiva obsahují látky tvořící karbonové usazeniny;
syntetický. Základ pro olej se syntetizuje v laboratoři. Pro zlepšení výkonnostních vlastností se do kompozice přidává balíček moderních přísad. Syntetické oleje mají stabilní viskozitně-teplotní charakteristiky, účinně mažou a chrání části motoru, ale jsou dražší než minerální oleje;
polosyntetický. Minerální a syntetické báze se mísí v určitém poměru. Polosyntetika představuje rovnováhu mezi dostupnou cenou a slušným výkonem.
Motor můžete plnit pouze přípravkem doporučeným výrobcem. Nemíchejte oleje různých značek. Chcete-li přejít z minerální kapaliny na syntetickou kapalinu, musíte propláchnout motor.
Informace z webu Rolf.ru